Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

ΔΙΗΜΕΡΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

«Επειδή σ’ αγαπώ….

               …και στην αγάπη ξέρω να μπαίνω σαν πανσέληνος, από παντού…»
                                         Το μονόγραμμα, Οδυσσέας Ελύτης


Σε ένα μέρος μαγευτικό, τα Κρούσσια, που η φύση φρόντισε να χαρίσει απλόχερα στον άνθρωπο, σας καλούμε σε μια βιωματική ομάδα «πρόκληση» για να διερευνήσουμε θέματα αγάπης, έτσι όπως ο καθένας μας τα αντιλαμβάνεται.
Αγαπώ τους γονείς μου, το σύντροφό μου, το παιδί μου, το φίλο μου, τον εαυτό μου;
Πώς δέχομαι και στέλνω μηνύματα αγάπης στους γύρω μου;
Έχει όρια η αγάπη;
Πρέπει να σ’ αγαπώ ή πραγματικά το θέλω;
Κάνω λάθη στην αγάπη;

Ελάτε, λοιπόν, να ταξιδέψουμε στις σχέσεις της ζωής μας με πυξίδα μας το συναίσθημα…

28-29 Ιουνίου 2014

Χώρος διεξαγωγής: Ξενοδοχείο Κρούσσια
Κόστος συμμετοχής: 90
Το ποσό αφορά 12 ώρες σεμιναρίου, μια διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο με τρία γεύματα (μεσημεριανό και βραδινό Σαββάτου- πρωινό Κυριακής) και coffee breaks.

Την ομάδα συντονίζει: 
Έλλη Φρεγγίδου, M.Sc.
Ψυχολόγος Α.Π.Θ.
Ψυχοθεραπεύτρια Gestalt


Ας γνωριστούμε…

Έλλη Φρεγγίδου, M. Sc.

Σπούδασα Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ενώ πραγματοποίησα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη Μεγ. Βρετανία. Αποφάσισα να εργαστώ ως Ψυχολόγος στην πόλη που μεγάλωσα και αγαπώ, το Κιλκίς. Αναζητώντας μεθόδους δημιουργικής αλλαγής και εξέλιξης του ανθρώπου, “συναντήθηκα” με την ψυχοθεραπευτική προσέγγιση Gestalt, στην οποία και εκπαιδεύτηκα για 4 χρόνια.
Φοιτώ, έως και σήμερα, σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, με στόχο τη συνεχή κατάρτισή μου σε θέματα ψυχικής υγείας και προσωπικής ανάπτυξης.
Έχω τη χαρά να συντονίζω, εδώ και 4 χρόνια, τη Σχολή Γονέων της Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Κιλκίς η οποία σήμερα λειτουργεί υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πολυανής και Κιλκισίου. Στη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας συνεργάστηκα δημιουργικά με φορείς όπως η Αναπτυξιακή Κιλκίς, τα ΙΕΚ, με Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, με τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, συμβουλευτικός σταθμός εφήβων) κ.α.
Από το 2003, είμαι τακτική αρθρογράφος της εβδομαδιαίας εφημερίδας «Μαχητής του Κιλκίς» και της καθημερινής «Ημερησία», έχοντας δημοσιεύσει πλήθος άρθρων για ζητήματα ψυχικής υγείας, συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας.
Ασχολούμαι, επίσης, με την ποίηση, έχοντας εκδώσει μια ποιητική συλλογή με τίτλο “Από στέγη σε στέγη” και προσπαθώ καθημερινά να συνδυάσω τη δουλειά μου με την τέχνη και τη δημιουργικότητα.



Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μου
στα τηλ: 2341027014 - 6946081649 και
στο e-mail: elli_kilkis@yahoo.gr
 www.psyxotherapy.gr
frengidou.blogspot.com