Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Βιωματικό σεμινάριο για παιδιά



Χέρι- χέρι προχωρώ και στα πόδια μου πατώ



Μπορώ να σε εμπιστευτώ;
Πιστεύω στον εαυτό μου και στις δυνάμεις μου;
Θα με υποστηρίξεις;
Θέλω να με αποδεχτείς γι’ αυτό που είμαι!!!

Μια βιωματική ομάδα παιδιών, ηλικίας 9-12 ετών που διερευνά θέματα όπως η εμπιστοσύνη, η υποστήριξη, η αυτοπεποίθηση και η αποδοχή…
Ένα εργαστήρι δημιουργικής έκφρασης μέσα από το οποίο θα επιχειρήσουμε να φέρουμε σε επαφή τα παιδιά μας με τους άλλους και τον εαυτό τους.

Ημέρα: Κυριακή 9 Ιουνίου 2013
Τοποθεσία: ΚΕΚ Επιμορφωτική Κιλκίς, Δοϊράνης 54, Κιλκίς
Ώρα: 10-13:00

Την ομάδα συντονίζουν:

Έλλη Φρεγγίδου, M.Sc. Ψυχολόγος Α.Π.Θ.
Ψυχοθεραπεύτρια Gestalt
Τόνια Παπαδοπούλου, M.Sc. Κοιν. Λειτουργός Δ.Π.Θ.

Ας γνωριστούμε...


Έλλη Φρεγγίδου:

Σπούδασα Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ενώ πραγματοποίησα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη Μεγ. Βρετανία. Αποφάσισα να εργαστώ ως Ψυχολόγος στην πόλη που μεγάλωσα και αγαπώ, το Κιλκίς. Αναζητώντας μεθόδους δημιουργικής αλλαγής και εξέλιξης του ανθρώπου, “συναντήθηκα” με την ψυχοθεραπευτική προσέγγιση Gestalt, στην οποία και εκπαιδεύτηκα για 4 χρόνια. Έχω τη χαρά να συντονίζω, εδώ και 4 χρόνια, τη Σχολή Γονέων της Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Κιλκίς, ενώ στη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας συνεργάστηκα δημιουργικά με φορείς όπως η Αναπτυξιακή Κιλκίς, τα ΙΕΚ, με Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, με τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, συμβουλευτικός σταθμός εφήβων) κ.α.
Από το 2003, είμαι τακτική αρθρογράφος της εβδομαδιαίας εφημερίδας «Μαχητής του Κιλκίς» και της καθημερινής «Ημερήσια», έχοντας δημοσιεύσει πλήθος άρθρων για ζητήματα ψυχικής υγείας, συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας.

Τόνια Παπαδοπούλου:

Σπούδασα την επιστήμη της Κοινωνικής Εργασίας στο τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στο Βρεφονηπιακό Σταθμό Κομοτηνής και στην εταιρία «Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας» στην Αλεξανδρούπολη. Το 2009 έγινα δεκτή στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Κοινωνικής Ψυχιατρικής» της Ιατρικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, από το οποίο αποφοίτησα το 2011.
Από το 2005 έως σήμερα εργάζομαι, ως κοινωνική λειτουργός στη Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση Κιλκίς. Η συνεχής επαγγελματική κατάρτιση με την παρακολούθηση, επιμορφωτικών σεμιναρίων και συνεδρίων που έχουν διοργανωθεί από δημόσια πανεπιστημιακά ιδρύματα και φορείς, αποτελεί διαρκή στόχο για την απόκτηση επιπρόσθετων γνώσεων αλλά και την βελτίωση των ικανοτήτων μου ως επαγγελματίας.


Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:
στα τηλ: 6946081649, 6993528022
e-mail:
elli_kilkis@yahoo.gr
tonia.papadop@gmail.com